Kokemuksia: Vodder Lymfaterapia & Koulutus
Konsultointipäivien aikana suunniteltiin markkinointistrategiaa erityisesti Vodder-koulutustoiminnalle.
Konsultointipäivien aikana suunniteltiin markkinointistrategiaa erityisesti Vodder-koulutustoiminnalle.
Paju tuki TulkkausIlonaa uuden palvelun kaupallistamisessa sekä markkinoinnin ja myynnin suunnittelussa.
Paju on tukenut Tiedon Smart Utilities -liiketoimintayksikön tuotehallintaorganisaatiota sisäisissä ja ulkoisissa kehittämishankkeissa. Tehtäviin ovat kuuluneet mm. program managerin tehtävät sekä erilaisten analyysien tuottaminen päätöksenteon tueksi.
Studio Eveliisan yrittäjä Eveliina Immonen halusi sparrata yrityksensä nykytilannetta, tavoitteita ja tulevaisuudensuunnitelmia ulkopuolisen tahon kanssa.
Paju konsultoi SnellmanEDUn tiimiä digitaalisen palveluympäristön uudistukseen liittyvissä kilpailutuksissa.
Paju tuki Savon Voima Verkon tiimiä tietojärjestelmä-tiekartan luomisessa. Projektiin kuului mm. työpajojen fasilitointi ja koordinointi.
Kartoitimme projektissa Satu Nisun asiakaspolkuja sekä vahvistimme digitaalista markkinointia, jotta se tukisi jatkossa paremmin uusasiakashankintaa.
Konsultointiprojektissa luotiin strategia RS-Lattioiden digitaaliselle markkinoinnille. Konsultointipäivät toteutettiin yhdessä markkinointitoimisto Call to Actionin kanssa.
Paju fasilitoi Ponssen varaosalogistiikan työpajoja, joissa kehitettiin toimintaa asiakaslähtöisesti yli liiketoimintayksikkörajojen.
Ponsse tarvitsi fasilitointiapua toimitusketjun digivision selkiyttämiseen. Paju toteutti digivisiotyöskentelyn neljän workshopin sarjana teemoilla Reality, Objectives, Solutions ja Action.
Ponsse uudistaa parhaillaan globaalia toiminnanohjausratkaisuaan. Paju on tukenut Ponssea projektinhallinnassa.
Paju on tukenut Ponssea digitaalisten palveluiden kehittämiseen liittyvässä työssä. Pajun asiantuntemusta on hyödynnetty myös IT-projektien suunnittelussa ja läpiviennissä.
Piirre kaipasi ulkopuolista sparraajaa yrityksen operatiivisen toiminnan tueksi sekä strategian päivittämiseen.
Pengon hyötyi ohjelmistoliiketoiminnassaan määrittely- ja muutoshallintakäytäntöjen valmennuksesta.
PAOK hyödynsi Pajun palvelumuotoilutyöpajoja oppilaitoksen HOKS-prosessin kehittämisessä.
Nomai halusi kehittää Pajun kanssa tuotteidensa markkinointia ja ostopolkua. Paju keräsi lisäksi asiakasymmärrystä mobiilietnografia-menetelmällä.
Paju sparrasi MSK Groupia henkilöstö- ja palkkahallintajärjestelmien käyttöönottoprojektien läpiviennissä.
KPA Unicon tarvitsi tukea digitaalisten tekoälypohjaisten tuotteiden markkinakartoitukseen, jossa lisättiin tietoisuutta tekoälypohjaisten sovellusten käytöstä.