Kokemuksia: Savon Voima Verkko
Paju tuki Savon Voima Verkon tiimiä tietojärjestelmä-tiekartan luomisessa. Projektiin kuului mm. työpajojen fasilitointi ja koordinointi.
Paju tuki Savon Voima Verkon tiimiä tietojärjestelmä-tiekartan luomisessa. Projektiin kuului mm. työpajojen fasilitointi ja koordinointi.
Paju ja Hyvää Työtä-Akatemia ovat toimineet Eloa Iisalmeen! -hankkeessa liiketoiminnan kehittämisen kumppaneina.
Paju tuki TulkkausIlonaa uuden palvelun kaupallistamisessa sekä markkinoinnin ja myynnin suunnittelussa.
Paju tuki Dimexia IT-sopimusten kokonaisuuden ja yksityiskohtien läpikäynnissä. Lisäksi kehitettiin ketterä työkalu budjetointiin.
Paju fasilitoi työpajat, joissa syvennettiin strategian viemistä käytäntöön ja käytettiin LEGO® SERIOUS PLAY® -menetelmää kehittämisen tukena.
FoodRobo-hanke järjesti tilaisuuksia, joissa ideoitiin ja sanoitettiin ruokahuollon tulevaisuutta. Paju fasilitoi osallistavat työpajat, joissa käytettiin mm. LEGO® SERIOUS PLAY® -menetelmää.
Paju toteutti yhdessä Snellman Edun verkkopedagogien kanssa verkkokurssin projektinhallinnan perusteista.
Studio Eveliisan yrittäjä Eveliina Immonen halusi sparrata yrityksensä nykytilannetta, tavoitteita ja tulevaisuudensuunnitelmia ulkopuolisen tahon kanssa.
DO Groupin tarve oli kertoa, mitä yritys tekee ja mitä palveluita se tarjoaa asiakkailleen. Tavoitteena oli saada luotua selkeä ja ymmärrettävä viesti, jota hyödyntää markkinoinnissa ja myynnissä.
Ponsse tarvitsi fasilitointiapua toimitusketjun digivision selkiyttämiseen. Paju toteutti digivisiotyöskentelyn neljän workshopin sarjana teemoilla Reality, Objectives, Solutions ja Action.
Paju on tukenut Ponssea digitaalisten palveluiden kehittämiseen liittyvässä työssä. Pajun asiantuntemusta on hyödynnetty myös IT-projektien suunnittelussa ja läpiviennissä.
Vaaralla palaa –hankkeen järjestämässä palvelumuotoilutyöpajassa ideoitiin erilaisia ratkaisuja hyödyntää paremmin Rautavaaran kunnan uimarantaa, eli Saarelan rantaa ja venevalkamaa.
Nomai halusi kehittää Pajun kanssa tuotteidensa markkinointia ja ostopolkua. Paju keräsi lisäksi asiakasymmärrystä mobiilietnografia-menetelmällä.
KPA Unicon tarvitsi tukea digitaalisten tekoälypohjaisten tuotteiden markkinakartoitukseen, jossa lisättiin tietoisuutta tekoälypohjaisten sovellusten käytöstä.
Kalpan, Pajun ja Call to Actionin yhteisessä projektissa kehitettiin ravintola Pelimiehen markkinointia.
Paju tuki Fambitionin kehittämistyötä keräämällä asiakasymmärrystä sekä vetämällä uuden palvelun konseptisuunnittelua.
Konsultointiprojektin aikana ideoitiin uutta palvelumallia Inbody-kehonkoostumusmittareille sekä pohdittiin yhteisesti myyntiprosessien kehittämiskohteita.
Kartoitimme projektissa Satu Nisun asiakaspolkuja sekä vahvistimme digitaalista markkinointia, jotta se tukisi jatkossa paremmin uusasiakashankintaa.