Kokemuksia: Uudenmaan ELY-keskus

Paju fasilitoi kaksi Uudenmaan ELY-keskuksen läsnätyöpajaa, joiden tavoitteena oli kehittää maaseutuviestintää ja työn organisointia.

Referenssi Savon Voiman Verkko

Kokemuksia: Savon Voima Verkko

Paju tuki Savon Voima Verkon tiimiä tietojärjestelmä-tiekartan luomisessa. Projektiin kuului mm. työpajojen fasilitointi ja koordinointi.

Eloa Iisalmeen!

Kokemuksia: Eloa Iisalmeen!

Paju ja Hyvää Työtä-Akatemia ovat toimineet Eloa Iisalmeen! -hankkeessa liiketoiminnan kehittämisen kumppaneina.

Paju Consulting kokemuksia TulkkausILONA

Kokemuksia: TulkkausIlona

Paju tuki TulkkausIlonaa uuden palvelun kaupallistamisessa sekä markkinoinnin ja myynnin suunnittelussa.

Paju Consulting kokemuksia Dimex

Kokemuksia: Dimex

Paju tuki Dimexia IT-sopimusten kokonaisuuden ja yksityiskohtien läpikäynnissä. Lisäksi kehitettiin ketterä työkalu budjetointiin.

Asiakaskokemus Finvector ja KCT

Kokemuksia: Finvector ja KCT

Paju fasilitoi työpajat, joissa syvennettiin strategian viemistä käytäntöön ja käytettiin LEGO® SERIOUS PLAY® -menetelmää kehittämisen tukena.

Savonia AMK

Kokemuksia: Savonia – Food Robo

FoodRobo-hanke järjesti tilaisuuksia, joissa ideoitiin ja sanoitettiin ruokahuollon tulevaisuutta. Paju fasilitoi osallistavat työpajat, joissa käytettiin mm. LEGO® SERIOUS PLAY® -menetelmää.

Kokemuksia: Studio Eveliisa

Studio Eveliisan yrittäjä Eveliina Immonen halusi sparrata yrityksensä nykytilannetta, tavoitteita ja tulevaisuudensuunnitelmia ulkopuolisen tahon kanssa.

DO Group Oy

Kokemuksia: DO Group

DO Groupin tarve oli kertoa, mitä yritys tekee ja mitä palveluita se tarjoaa asiakkailleen. Tavoitteena oli saada luotua selkeä ja ymmärrettävä viesti, jota hyödyntää markkinoinnissa ja myynnissä.

Ponsse

Kokemuksia: Ponssen strategiatyön fasilitointi

Ponsse tarvitsi fasilitointiapua toimitusketjun digivision selkiyttämiseen. Paju toteutti digivisiotyöskentelyn neljän workshopin sarjana teemoilla Reality, Objectives, Solutions ja Action.

Ponsse

Kokemuksia: Ponsse

Paju on tukenut Ponssea digitaalisten palveluiden kehittämiseen liittyvässä työssä. Pajun asiantuntemusta on hyödynnetty myös IT-projektien suunnittelussa ja läpiviennissä.

Kokemuksia: Nomai

Nomai halusi kehittää Pajun kanssa tuotteidensa markkinointia ja ostopolkua. Paju keräsi lisäksi asiakasymmärrystä mobiilietnografia-menetelmällä.

Kokemuksia: KPA Unicon

KPA Unicon tarvitsi tukea digitaalisten tekoälypohjaisten tuotteiden markkinakartoitukseen, jossa lisättiin tietoisuutta tekoälypohjaisten sovellusten käytöstä.