Kokemuksia: RS-Lattiat

RS-Lattiat on leppävirtalainen yritys, joka on erikoistunut lattiapinnoitusten tekemiseen.

Konsultointiprojektissa luotiin strategia RS-Lattioiden digitaaliselle markkinoinnille. Sitä tuki mm. asiakaspersoonien määrittely. Projektissa hyödynnettiin haastatteluin kerättyä ymmärrystä asiakkaiden tarpeista, toiveista ja käyttäytymisestä.

Konsultointipäivät toteutettiin yhdessä kuopiolaisen markkinointitoimisto Call to Actionin kanssa. Call to Action toteutti projektissa verkkosivuston ja hakukonenäkyvyyden analyysin, jonka pohjalta suunniteltiin kehittämistoimenpiteet. Markkinoinnin lisäksi projektissa kehitettiin myyntiprosessia. Projekti Pajun kanssa tehtiin ELY-konsultointipäivien muodossa.

Yritysten kehittämispalvelut (ELY)

”Yhteistyö Pajun kanssa oli erittäin onnistunutta ja asioihin reagoitiin nopeasti. Isoimmat oivallukseni konsultoinnin myötä liittyivät asiakaspersoonien mallintamiseen ja asiakkaan saappaisiin hyppäämiseen. Tänä päivänä merkittävää on myös uusiasiakashankinta netin syövereistä, mihin sain vinkkejä ja apua Call to Actionin Akilta ja Timolta. Lisäksi sain lisäpotkua vanhojen asiakkuuksien elvyttämiseksi.”

Lari Soininen, RS-Lattiat Oy