Kokemuksia: Dimex, toiminnanohjausprojektin tuki
Pajun tehtävänä oli tukea toiminnanohjausprojektissa Dimexin ja toimittajan välistä yhteistyötä ja toimia asiantuntijana.
Pajun tehtävänä oli tukea toiminnanohjausprojektissa Dimexin ja toimittajan välistä yhteistyötä ja toimia asiantuntijana.
Paju fasilitoi Ponssen varaosalogistiikan työpajoja, joissa kehitettiin toimintaa asiakaslähtöisesti yli liiketoimintayksikkörajojen.
Ponsse uudistaa parhaillaan globaalia toiminnanohjausratkaisuaan. Paju on tukenut Ponssea projektinhallinnassa.
Paju tuki Savon Voima Verkon tiimiä tietojärjestelmä-tiekartan luomisessa. Projektiin kuului mm. työpajojen fasilitointi ja koordinointi.
Paju tuki TulkkausIlonaa uuden palvelun kaupallistamisessa sekä markkinoinnin ja myynnin suunnittelussa.
Paju tuki Dimexia IT-sopimusten kokonaisuuden ja yksityiskohtien läpikäynnissä. Lisäksi kehitettiin ketterä työkalu budjetointiin.
Studio Eveliisan yrittäjä Eveliina Immonen halusi sparrata yrityksensä nykytilannetta, tavoitteita ja tulevaisuudensuunnitelmia ulkopuolisen tahon kanssa.
DO Groupin tarve oli kertoa, mitä yritys tekee ja mitä palveluita se tarjoaa asiakkailleen. Tavoitteena oli saada luotua selkeä ja ymmärrettävä viesti, jota hyödyntää markkinoinnissa ja myynnissä.
Ponsse tarvitsi fasilitointiapua toimitusketjun digivision selkiyttämiseen. Paju toteutti digivisiotyöskentelyn neljän workshopin sarjana teemoilla Reality, Objectives, Solutions ja Action.
Paju on tukenut Ponssea digitaalisten palveluiden kehittämiseen liittyvässä työssä. Pajun asiantuntemusta on hyödynnetty myös IT-projektien suunnittelussa ja läpiviennissä.
Nomai halusi kehittää Pajun kanssa tuotteidensa markkinointia ja ostopolkua. Paju keräsi lisäksi asiakasymmärrystä mobiilietnografia-menetelmällä.
KPA Unicon tarvitsi tukea digitaalisten tekoälypohjaisten tuotteiden markkinakartoitukseen, jossa lisättiin tietoisuutta tekoälypohjaisten sovellusten käytöstä.
Kalpan, Pajun ja Call to Actionin yhteisessä projektissa kehitettiin ravintola Pelimiehen markkinointia.
Paju tuki Fambitionin kehittämistyötä keräämällä asiakasymmärrystä sekä vetämällä uuden palvelun konseptisuunnittelua.
Konsultointiprojektin aikana ideoitiin uutta palvelumallia Inbody-kehonkoostumusmittareille sekä pohdittiin yhteisesti myyntiprosessien kehittämiskohteita.
Kartoitimme projektissa Satu Nisun asiakaspolkuja sekä vahvistimme digitaalista markkinointia, jotta se tukisi jatkossa paremmin uusasiakashankintaa.
Konsultointipäivien aikana suunniteltiin markkinointistrategiaa erityisesti Vodder-koulutustoiminnalle.
Konsultointiprojektissa luotiin strategia RS-Lattioiden digitaaliselle markkinoinnille. Konsultointipäivät toteutettiin yhdessä markkinointitoimisto Call to Actionin kanssa.