Kokemuksia: MSK Group
Paju sparrasi MSK Groupia henkilöstö- ja palkkahallintajärjestelmien käyttöönottoprojektien läpiviennissä.
Paju sparrasi MSK Groupia henkilöstö- ja palkkahallintajärjestelmien käyttöönottoprojektien läpiviennissä.
Corporate Tech -toimialan Ainia tarvitsi apua palveluidensa tuotteistukseen ja markkinointistrategian kirkastamiseen.
Pengon hyötyi ohjelmistoliiketoiminnassaan määrittely- ja muutoshallintakäytäntöjen valmennuksesta.
Paju on tukenut Tiedon Smart Utilities -liiketoimintayksikön tuotehallintaorganisaatiota sisäisissä ja ulkoisissa kehittämishankkeissa. Tehtäviin ovat kuuluneet mm. program managerin tehtävät sekä erilaisten analyysien tuottaminen päätöksenteon tueksi.
PAOK hyödynsi Pajun palvelumuotoilutyöpajoja oppilaitoksen HOKS-prosessin kehittämisessä.
Paju auttoi Carlsonia löytämään heidän vaatimuksiinsa parhaiten vastaavat HR-tietojärjestelmät useiden eri vaihtoehtojen joukosta.
Piirre kaipasi ulkopuolista sparraajaa yrityksen operatiivisen toiminnan tueksi sekä strategian päivittämiseen.
Business Savo hyödynsi ulkopuolista apua markkinoinnin strategisessa suunnittelussa.
Paju auttoi Luovia uuden HR-järjestelmän kilpailutuksen suunnitteluvaiheessa.
Paju konsultoi SnellmanEDUn tiimiä digitaalisen palveluympäristön uudistukseen liittyvissä kilpailutuksissa.
Konsultointiprojektissa luotiin strategia RS-Lattioiden digitaaliselle markkinoinnille. Konsultointipäivät toteutettiin yhdessä markkinointitoimisto Call to Actionin kanssa.
Konsultointipäivien aikana suunniteltiin markkinointistrategiaa erityisesti Vodder-koulutustoiminnalle.
Kartoitimme projektissa Satu Nisun asiakaspolkuja sekä vahvistimme digitaalista markkinointia, jotta se tukisi jatkossa paremmin uusasiakashankintaa.
Konsultointiprojektin aikana ideoitiin uutta palvelumallia Inbody-kehonkoostumusmittareille sekä pohdittiin yhteisesti myyntiprosessien kehittämiskohteita.
Paju tuki Fambitionin kehittämistyötä keräämällä asiakasymmärrystä sekä vetämällä uuden palvelun konseptisuunnittelua.
Kalpan, Pajun ja Call to Actionin yhteisessä projektissa kehitettiin ravintola Pelimiehen markkinointia.
KPA Unicon tarvitsi tukea digitaalisten tekoälypohjaisten tuotteiden markkinakartoitukseen, jossa lisättiin tietoisuutta tekoälypohjaisten sovellusten käytöstä.
Nomai halusi kehittää Pajun kanssa tuotteidensa markkinointia ja ostopolkua. Paju keräsi lisäksi asiakasymmärrystä mobiilietnografia-menetelmällä.