Kokemuksia: Ainia Innovations
Corporate Tech -toimialan Ainia tarvitsi apua palveluidensa tuotteistukseen ja markkinointistrategian kirkastamiseen.
Corporate Tech -toimialan Ainia tarvitsi apua palveluidensa tuotteistukseen ja markkinointistrategian kirkastamiseen.
Business Savo hyödynsi ulkopuolista apua markkinoinnin strategisessa suunnittelussa.
Paju tuki Dimexia IT-sopimusten kokonaisuuden ja yksityiskohtien läpikäynnissä. Lisäksi kehitettiin ketterä työkalu budjetointiin.
Pajun tehtävänä oli tukea toiminnanohjausprojektissa Dimexin ja toimittajan välistä yhteistyötä ja toimia asiantuntijana.
DO Groupin tarve oli kertoa, mitä yritys tekee ja mitä palveluita se tarjoaa asiakkailleen. Tavoitteena oli saada luotua selkeä ja ymmärrettävä viesti, jota hyödyntää markkinoinnissa ja myynnissä.
Paju ja Hyvää Työtä-Akatemia ovat toimineet Eloa Iisalmeen! -hankkeessa liiketoiminnan kehittämisen kumppaneina.
Paju tuki Fambitionin kehittämistyötä keräämällä asiakasymmärrystä sekä vetämällä uuden palvelun konseptisuunnittelua.
Paju fasilitoi työpajat, joissa syvennettiin strategian viemistä käytäntöön ja käytettiin LEGO® SERIOUS PLAY® -menetelmää kehittämisen tukena.
Konsultointiprojektin aikana ideoitiin uutta palvelumallia Inbody-kehonkoostumusmittareille sekä pohdittiin yhteisesti myyntiprosessien kehittämiskohteita.
Kalpan, Pajun ja Call to Actionin yhteisessä projektissa kehitettiin ravintola Pelimiehen markkinointia.
Nomai halusi kehittää Pajun kanssa tuotteidensa markkinointia ja ostopolkua. Paju keräsi lisäksi asiakasymmärrystä mobiilietnografia-menetelmällä.
Pengon hyötyi ohjelmistoliiketoiminnassaan määrittely- ja muutoshallintakäytäntöjen valmennuksesta.
Piirre kaipasi ulkopuolista sparraajaa yrityksen operatiivisen toiminnan tueksi sekä strategian päivittämiseen.
Paju piti Laptin tiimille valmennuksen, jossa käytiin läpi onnistuneeseen ryhmätyöhön ja fasilitointiin liittyviä asioita sekä harjoiteltiin erilaisten menetelmien käyttöä.
Konsultointiprojektissa luotiin strategia RS-Lattioiden digitaaliselle markkinoinnille. Konsultointipäivät toteutettiin yhdessä markkinointitoimisto Call to Actionin kanssa.
Kartoitimme projektissa Satu Nisun asiakaspolkuja sekä vahvistimme digitaalista markkinointia, jotta se tukisi jatkossa paremmin uusasiakashankintaa.
Studio Eveliisan yrittäjä Eveliina Immonen halusi sparrata yrityksensä nykytilannetta, tavoitteita ja tulevaisuudensuunnitelmia ulkopuolisen tahon kanssa.
Paju tuki TulkkausIlonaa uuden palvelun kaupallistamisessa sekä markkinoinnin ja myynnin suunnittelussa.