Kokemuksia: Ponssen globaalin toiminnanohjausprojektin tuki
Ponsse uudistaa parhaillaan globaalia toiminnanohjausratkaisuaan. Paju on tukenut Ponssea projektinhallinnassa.
Ponsse uudistaa parhaillaan globaalia toiminnanohjausratkaisuaan. Paju on tukenut Ponssea projektinhallinnassa.
Paju on tukenut Ponssea digitaalisten palveluiden kehittämiseen liittyvässä työssä. Pajun asiantuntemusta on hyödynnetty myös IT-projektien suunnittelussa ja läpiviennissä.
Pohjois-Savon Vertaistuen Keskus tilasi jäsenjärjestöille palvelumuotoiluvalmennuksen ja räätälöidyn palvelumuotoilutyökalun sisäisten muutosprosessien edistämiseen.
Piirre kaipasi ulkopuolista sparraajaa yrityksen operatiivisen toiminnan tueksi sekä strategian päivittämiseen.
Pengon hyötyi ohjelmistoliiketoiminnassaan määrittely- ja muutoshallintakäytäntöjen valmennuksesta.
PAOK hyödynsi Pajun palvelumuotoilutyöpajoja oppilaitoksen HOKS-prosessin kehittämisessä.
Nomai halusi kehittää Pajun kanssa tuotteidensa markkinointia ja ostopolkua. Paju keräsi lisäksi asiakasymmärrystä mobiilietnografia-menetelmällä.
Paju sparrasi MSK Groupia henkilöstö- ja palkkahallintajärjestelmien käyttöönottoprojektien läpiviennissä.
KPA Unicon tarvitsi tukea digitaalisten tekoälypohjaisten tuotteiden markkinakartoitukseen, jossa lisättiin tietoisuutta tekoälypohjaisten sovellusten käytöstä.
Kalpan, Pajun ja Call to Actionin yhteisessä projektissa kehitettiin ravintola Pelimiehen markkinointia.
Paju fasilitoi UEFIn innovaatiojohtamisen henkilökunnalle ja opiskelijoille LEGO® SERIOUS PLAY® -työpajan.
Konsultointiprojektin aikana ideoitiin uutta palvelumallia Inbody-kehonkoostumusmittareille sekä pohdittiin yhteisesti myyntiprosessien kehittämiskohteita.
Paju fasilitoi työpajat, joissa syvennettiin strategian viemistä käytäntöön ja käytettiin LEGO® SERIOUS PLAY® -menetelmää kehittämisen tukena.
Paju tuki Fambitionin kehittämistyötä keräämällä asiakasymmärrystä sekä vetämällä uuden palvelun konseptisuunnittelua.
Paju ja Hyvää Työtä-Akatemia ovat toimineet Eloa Iisalmeen! -hankkeessa liiketoiminnan kehittämisen kumppaneina.
DO Groupin tarve oli kertoa, mitä yritys tekee ja mitä palveluita se tarjoaa asiakkailleen. Tavoitteena oli saada luotua selkeä ja ymmärrettävä viesti, jota hyödyntää markkinoinnissa ja myynnissä.
Pajun tehtävänä oli tukea toiminnanohjausprojektissa Dimexin ja toimittajan välistä yhteistyötä ja toimia asiantuntijana.
Paju tuki Dimexia IT-sopimusten kokonaisuuden ja yksityiskohtien läpikäynnissä. Lisäksi kehitettiin ketterä työkalu budjetointiin.