Ponsse

Kokemuksia: Ponssen strategiatyön fasilitointi

Ponsse tarvitsi fasilitointiapua toimitusketjun digivision selkiyttämiseen. Paju toteutti digivisiotyöskentelyn neljän workshopin sarjana teemoilla Reality, Objectives, Solutions ja Action.

Ponsse

Kokemuksia: Ponsse

Paju on tukenut Ponssea digitaalisten palveluiden kehittämiseen liittyvässä työssä. Pajun asiantuntemusta on hyödynnetty myös IT-projektien suunnittelussa ja läpiviennissä.

Pohjois-Savon Vertaistuen keskus

Kokemuksia: Pohjois-Savon Vertaistuen Keskus

Pohjois-Savon Vertaistuen Keskus tilasi jäsenjärjestöille palvelumuotoiluvalmennuksen ja räätälöidyn palvelumuotoilutyökalun sisäisten muutosprosessien edistämiseen.

Kokemuksia: Piirre

Piirre kaipasi ulkopuolista sparraajaa yrityksen operatiivisen toiminnan tueksi sekä strategian päivittämiseen.

Kokemuksia: Pengon

Pengon hyötyi ohjelmistoliiketoiminnassaan määrittely- ja muutoshallintakäytäntöjen valmennuksesta.

PAOK

Kokemuksia: PAOK

PAOK hyödynsi Pajun palvelumuotoilutyöpajoja oppilaitoksen HOKS-prosessin kehittämisessä.

Kokemuksia: Nomai

Nomai halusi kehittää Pajun kanssa tuotteidensa markkinointia ja ostopolkua. Paju keräsi lisäksi asiakasymmärrystä mobiilietnografia-menetelmällä.

Kokemuksia: MSK Group

Paju sparrasi MSK Groupia henkilöstö- ja palkkahallintajärjestelmien käyttöönottoprojektien läpiviennissä.

Kokemuksia: KPA Unicon

KPA Unicon tarvitsi tukea digitaalisten tekoälypohjaisten tuotteiden markkinakartoitukseen, jossa lisättiin tietoisuutta tekoälypohjaisten sovellusten käytöstä.

Kokemuksia: KalPa Hockey

Kalpan, Pajun ja Call to Actionin yhteisessä projektissa kehitettiin ravintola Pelimiehen markkinointia.

Kokemuksia: Inbody

Konsultointiprojektin aikana ideoitiin uutta palvelumallia Inbody-kehonkoostumusmittareille sekä pohdittiin yhteisesti myyntiprosessien kehittämiskohteita.

Asiakaskokemus Finvector ja KCT

Kokemuksia: Finvector ja KCT

Paju fasilitoi työpajat, joissa syvennettiin strategian viemistä käytäntöön ja käytettiin LEGO® SERIOUS PLAY® -menetelmää kehittämisen tukena.

Kokemuksia: Fambition

Paju tuki Fambitionin kehittämistyötä keräämällä asiakasymmärrystä sekä vetämällä uuden palvelun konseptisuunnittelua.

Eloa Iisalmeen!

Kokemuksia: Eloa Iisalmeen!

Paju ja Hyvää Työtä-Akatemia ovat toimineet Eloa Iisalmeen! -hankkeessa liiketoiminnan kehittämisen kumppaneina.

DO Group Oy

Kokemuksia: DO Group

DO Groupin tarve oli kertoa, mitä yritys tekee ja mitä palveluita se tarjoaa asiakkailleen. Tavoitteena oli saada luotua selkeä ja ymmärrettävä viesti, jota hyödyntää markkinoinnissa ja myynnissä.