Kokemuksia: Rakennusliike Lapti, fasilitointivalmennus
Paju piti Laptin tiimille valmennuksen, jossa käytiin läpi onnistuneeseen ryhmätyöhön ja fasilitointiin liittyviä asioita sekä harjoiteltiin erilaisten menetelmien käyttöä.
Brändiä mitattaessa yksi oleellinen asia ovat mielikuvat, joita siihen liitetään. Kun yrityksen nimi, tuote tai palvelu mainitaan, mitä mieleen tulee vai tuleeko mitään? Mitä mieleen nousee kun puhutaan kyseessä olevasta toimialasta yleensä? Tai muista saman toimialan sisällä olevista yrityksistä? Kun puhutaan brändimielikuvista, puhutaan brändiattribuuteista. Niiden avulla selvitetään myös, mitä arvostetaan valitessa tiettyjä palveluita ja tuotteita.
Asiakasymmärrystä keräämällä, esimerkiksi hyödyntämällä asiakashaastatteluita, voidaan tutkia yrityksen brändimielikuvaa ja selvittää mm.
Brändimielikuvaselvitys auttaa hahmottamaan asiakkaiden tai sidosryhmien näkemyksiä: niiden yhteneväisyyksiä sekä eroavaisuuksia.
Selvitys suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa. Ensin määritetään kohderyhmä ja laaditaan yhdessä kysymykset. Haastatteluiden sopimisessa kannattaa hyödyntää olemassa olevia verkostoja. Ennen haastatteluita perehdymme vielä kohderyhmään ja mm. toimialaan. Haastattelut toteutetaan puhelimessa tai etäpalaverin kautta. Koostamme haastatteluista aineiston, joka käydään yhteisessä tapaamisessa läpi.
Yritys saa kaiken aineiston koottuna ja analysoituna käyttöönsä selkeässä muodossa.
Yhteisessä yhteenvetopalaverissa esiteltävä raportti pitää sisällään
Aineistoon voi aina palata ja tehdä mahdollisia lisähaastatteluja siten että vertailtavuus säilyy.
Hinta: 6000 eur (alv 0%). Palvelu sisältää 5 haastattelua.
Palvelu voidaan myös räätälöidä yrityksellesi sopivaksi.
Paju piti Laptin tiimille valmennuksen, jossa käytiin läpi onnistuneeseen ryhmätyöhön ja fasilitointiin liittyviä asioita sekä harjoiteltiin erilaisten menetelmien käyttöä.
Pajun tehtävänä oli tukea toiminnanohjausprojektissa Dimexin ja toimittajan välistä yhteistyötä ja toimia asiantuntijana.
Paju fasilitoi UEFIn innovaatiojohtamisen henkilökunnalle ja opiskelijoille LEGO® SERIOUS PLAY® -työpajan.