Palvelumuotoilun ABC: verkkovalmennus

Oletko kuullut palvelumuotoilusta, mutta et ole varma, voisiko sitä hyödyntää omassa organisaatiossa?

Mitä uutta ja mitä vanhaa on asiakaslähtöisyydessä ja yhteiskehittämisessä? Tehdäänkö organisaatiossasi jo palvelumuotoilua? Voisiko asiakkaan kulkua palvelussa helpottaa? Osaatko viestiä palveluista ulospäin keskeiselle asiakasryhmälle?

Verkkovalmennus palvelumuotoilun perusteista

Ajatuksia herättelevä verkkovalmennus sisältää katsaukset seuraaviin aiheisiin:

  • Asiakaslähtöinen yhteiskehittäminen
  • Palvelupolku
  • Asiakaslupaus

Valmennuksessa arvioidaan kuinka palvelumuotoilua ja yhteiskehittämistä voidaan hyödyntää organisaatiossasi.

Hinta 500 eur (alv 0%)

1,5 h mittaiseen valmennuskokonaisuuteen kuuluu:

  • Organisaation ennakkokysely
  • Verkkovalmennus (Teams)
  • 1 kpl Kuka-kortit, Pajun visuaalinen asiakasymmärrys-työkalu
  • Kuka-korttien käytön opettelu
  • Yhteinen ideointi: kuinka palvelumuotoilua voi hyödyntää omassa organisaatiossa?

Osallistujamäärä 1-5 henkilöä. Osallistujat voivat olla organisaation eri edustajia: johtoa, esimiestasoa, asiantuntijoita ja toteuttavan työn tekijöitä.

5.-10. osallistuja 100 € / henkilö. Osallistujien maksimimäärä on 10.

Varaa itsellesi sopiva aika varauskalenterimme kautta.

Tutustu myös palvelumuotoiluvalmennuksiimme.

Silja Huttunen

VALMENTAJA, PALVELUMUOTOILIJA

Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin

Kokemuksia: Kuohulab

Kuohulab tilasi Pajulta räätälöidyn palvelumuotoilun valmennuskokonaisuuden, jossa tuettiin hankkeen asiakasymmärryksen ja kokeilujen mallintamista myöhemmin hyödynnettävään muotoon.

Lue lisää

Lisää aiheesta blogissa

Voisiko tiimi olla enemmän kuin osiensa summa?

Yhteiskehittäminen tarjoaa ratkaisun erilaisten näkökulmien sekä osaamisen yhdistämiseen ja uuden innovointiin. Yhteiskehittämistä voidaan tehdä organisaation sisällä, verkostoissa ja asiakkaiden kanssa. Ulkopuolinen fasilitoija voi saada oman tiimin piilevän potentiaalin esiin ja sujuvoittaa yhteistyötä ulkopuolisten osallistujien kanssa.

Lue lisää

Mikä auttaa muutoksen ennakoinnissa ja hallinnassa?

Tässä blogissa pohdimme muutosta, sen aiheuttamaa epävarmuutta ja epävarmuuden sietämistä. Voiko muutoksen aiheuttaman epävarmuuden valjastaa innovaatiopotentiaaliksi? Millä tavalla hyödyntää palvelumuotoilua? Innovaatiopotentiaali piilee siinä, mitä ei ole vielä olemassa. Muutos on aina mahdollisuus. Oletko huomannut, että ajatukset kulkevat samalla työpaikalla samoissa palavereissa ja saman aiheen parissa ikään kuin samaa rataa – kunnes muutos uhkaa horjuttaa toisaalta…

Lue lisää