Kokemuksia: Kauneuspiste Kekoni

Kauneuspiste Kekonin Riitta Kekoni on vähitellen ottanut käyttöönsä digitaalisia työkaluja yksinyrittäjän työn tueksi. Sähköisen varaskalenterin käyttöönoton jälkeen paperikalenteri on heitetty roskikseen. Tällä hetkellä yli puolet Riitan ajanvarauksista tulee ilta-aikaan, kun Riitta ei itse enää ole työmoodissa, mutta asiakkailla on mahdollisuus käyttää hetki aikaa oman hyvinvoinnin ja hemmottelun suunnitteluun.

Seuraavaksi Riitta päätti tehostaa yhdenpitoa asiakkaidensa kanssa, ja otti käyttöön Mailchimp-uutiskirjetyökalun.

Riitta kommentoi henkilökohtaista Mailchimp-sparrausta näin:

”Tämä oli pitkästä aikaa sellainen koulutus, joka ylitti odotukset, ja antoi mahtavat avaimet asiakaspalveluun. Uutiskirjeen käyttöönotto helpottaa asiakasviestintää merkittävästi. En olisi millään selvinnyt käyttöönotosta yksin: jo englanninkielinen sanasto olisi tuottanut harmaita hiuksia. Susanna opasti erinomaisesti, oli ystävällinen ja kärsivällinen.

Sparrauksen lopuksi lähetetty uutiskirje aiheutti ryntäyksen: joulukuu on kahta päivää lukuunottamatta täysi. Huippu juttu siis kaikin tavoin!”

Riitta Kekoni, Kauneuspiste Kekoni