Kokemuksia: Studio Eveliisa
Studio Eveliisan yrittäjä Eveliina Immonen halusi sparrata yrityksensä nykytilannetta, tavoitteita ja tulevaisuudensuunnitelmia ulkopuolisen tahon kanssa.
Studio Eveliisan yrittäjä Eveliina Immonen halusi sparrata yrityksensä nykytilannetta, tavoitteita ja tulevaisuudensuunnitelmia ulkopuolisen tahon kanssa.
DO Groupin tarve oli kertoa, mitä yritys tekee ja mitä palveluita se tarjoaa asiakkailleen. Tavoitteena oli saada luotua selkeä ja ymmärrettävä viesti, jota hyödyntää markkinoinnissa ja myynnissä.
Nomai halusi kehittää Pajun kanssa tuotteidensa markkinointia ja ostopolkua. Paju keräsi lisäksi asiakasymmärrystä mobiilietnografia-menetelmällä.
Kalpan, Pajun ja Call to Actionin yhteisessä projektissa kehitettiin ravintola Pelimiehen markkinointia.
Paju tuki Fambitionin kehittämistyötä keräämällä asiakasymmärrystä sekä vetämällä uuden palvelun konseptisuunnittelua.
Konsultointiprojektin aikana ideoitiin uutta palvelumallia Inbody-kehonkoostumusmittareille sekä pohdittiin yhteisesti myyntiprosessien kehittämiskohteita.
Kartoitimme projektissa Satu Nisun asiakaspolkuja sekä vahvistimme digitaalista markkinointia, jotta se tukisi jatkossa paremmin uusasiakashankintaa.
Konsultointipäivien aikana suunniteltiin markkinointistrategiaa erityisesti Vodder-koulutustoiminnalle.
Konsultointiprojektissa luotiin strategia RS-Lattioiden digitaaliselle markkinoinnille. Konsultointipäivät toteutettiin yhdessä markkinointitoimisto Call to Actionin kanssa.
Paju sparrasi Kauneuspiste Kekonia Mailchimp-uutiskirjetyökalun käyttöönotossa.
Business Savo hyödynsi ulkopuolista apua markkinoinnin strategisessa suunnittelussa.
Piirre kaipasi ulkopuolista sparraajaa yrityksen operatiivisen toiminnan tueksi sekä strategian päivittämiseen.
Pengon hyötyi ohjelmistoliiketoiminnassaan määrittely- ja muutoshallintakäytäntöjen valmennuksesta.
Corporate Tech -toimialan Ainia tarvitsi apua palveluidensa tuotteistukseen ja markkinointistrategian kirkastamiseen.