Kokemuksia: MSK Group
Paju sparrasi MSK Groupia henkilöstö- ja palkkahallintajärjestelmien käyttöönottoprojektien läpiviennissä.
Paju sparrasi MSK Groupia henkilöstö- ja palkkahallintajärjestelmien käyttöönottoprojektien läpiviennissä.
Corporate Tech -toimialan Ainia tarvitsi apua palveluidensa tuotteistukseen ja markkinointistrategian kirkastamiseen.
Savonian Health Lab -hankehenkilöstö hyödynsi palvelumuotoiluvalmennuksia tuotteistaakseen tarkoituksenmukaista palvelua uudelle asiakasryhmälle.
Pohjois-Savon Vertaistuen Keskus tilasi jäsenjärjestöille palvelumuotoiluvalmennuksen ja räätälöidyn palvelumuotoilutyökalun sisäisten muutosprosessien edistämiseen.
Pengon hyötyi ohjelmistoliiketoiminnassaan määrittely- ja muutoshallintakäytäntöjen valmennuksesta.
Paju on toteuttanut useita räätälöityjä koulutuspäiviä osana Rastorin erikoisammattitutkintoja. Aiheina koulutuksissa on ollut mm. digitaalinen markkinointi ja palvelumuotoilu sekä tuotteistaminen.
Paju on tukenut Tiedon Smart Utilities -liiketoimintayksikön tuotehallintaorganisaatiota sisäisissä ja ulkoisissa kehittämishankkeissa. Tehtäviin ovat kuuluneet mm. program managerin tehtävät sekä erilaisten analyysien tuottaminen päätöksenteon tueksi.
PAOK hyödynsi Pajun palvelumuotoilutyöpajoja oppilaitoksen HOKS-prosessin kehittämisessä.
Paju auttoi Carlsonia löytämään heidän vaatimuksiinsa parhaiten vastaavat HR-tietojärjestelmät useiden eri vaihtoehtojen joukosta.
Piirre kaipasi ulkopuolista sparraajaa yrityksen operatiivisen toiminnan tueksi sekä strategian päivittämiseen.
Business Savo hyödynsi ulkopuolista apua markkinoinnin strategisessa suunnittelussa.
Paju auttoi Luovia uuden HR-järjestelmän kilpailutuksen suunnitteluvaiheessa.
Paju toteutti SnellmanEDUn Learn@work oppimisagenteille suunnattuja työpajakoulutuksia aiheesta Tiimiläiset ympärilläni.
Paju konsultoi SnellmanEDUn tiimiä digitaalisen palveluympäristön uudistukseen liittyvissä kilpailutuksissa.
Paju toteutti vuosina 2019-2020 Savonian Luova Veto! -hankkeen kanssa valmennuskokonaisuuksia palvelumuotoilun hyödyntämisestä ja arvopohjaisesta palvelumallinnuksesta.
Konsultointiprojektissa luotiin strategia RS-Lattioiden digitaaliselle markkinoinnille. Konsultointipäivät toteutettiin yhdessä markkinointitoimisto Call to Actionin kanssa.
Konsultointipäivien aikana suunniteltiin markkinointistrategiaa erityisesti Vodder-koulutustoiminnalle.
Kartoitimme projektissa Satu Nisun asiakaspolkuja sekä vahvistimme digitaalista markkinointia, jotta se tukisi jatkossa paremmin uusasiakashankintaa.