Kokemuksia: Vodder Lymfaterapia & Koulutus
Konsultointipäivien aikana suunniteltiin markkinointistrategiaa erityisesti Vodder-koulutustoiminnalle.
Konsultointipäivien aikana suunniteltiin markkinointistrategiaa erityisesti Vodder-koulutustoiminnalle.
Paju fasilitoi kaksi Uudenmaan ELY-keskuksen läsnätyöpajaa, joiden tavoitteena oli kehittää maaseutuviestintää ja työn organisointia.
Paju tuki TulkkausIlonaa uuden palvelun kaupallistamisessa sekä markkinoinnin ja myynnin suunnittelussa.
Paju on tukenut Tiedon Smart Utilities -liiketoimintayksikön tuotehallintaorganisaatiota sisäisissä ja ulkoisissa kehittämishankkeissa. Tehtäviin ovat kuuluneet mm. program managerin tehtävät sekä erilaisten analyysien tuottaminen päätöksenteon tueksi.
Studio Eveliisan yrittäjä Eveliina Immonen halusi sparrata yrityksensä nykytilannetta, tavoitteita ja tulevaisuudensuunnitelmia ulkopuolisen tahon kanssa.
Paju toteutti yhdessä Snellman Edun verkkopedagogien kanssa verkkokurssin projektinhallinnan perusteista.
Paju konsultoi SnellmanEDUn tiimiä digitaalisen palveluympäristön uudistukseen liittyvissä kilpailutuksissa.
Paju toteutti SnellmanEDUn Learn@work oppimisagenteille suunnattuja työpajakoulutuksia aiheesta Tiimiläiset ympärilläni.
Paju toteutti vuosina 2019-2020 Savonian Luova Veto! -hankkeen kanssa valmennuskokonaisuuksia palvelumuotoilun hyödyntämisestä ja arvopohjaisesta palvelumallinnuksesta.
Savonian Health Lab -hankehenkilöstö hyödynsi palvelumuotoiluvalmennuksia tuotteistaakseen tarkoituksenmukaista palvelua uudelle asiakasryhmälle.
FoodRobo-hanke järjesti tilaisuuksia, joissa ideoitiin ja sanoitettiin ruokahuollon tulevaisuutta. Paju fasilitoi osallistavat työpajat, joissa käytettiin mm. LEGO® SERIOUS PLAY® -menetelmää.
Paju tuki Savon Voima Verkon tiimiä tietojärjestelmä-tiekartan luomisessa. Projektiin kuului mm. työpajojen fasilitointi ja koordinointi.
Kartoitimme projektissa Satu Nisun asiakaspolkuja sekä vahvistimme digitaalista markkinointia, jotta se tukisi jatkossa paremmin uusasiakashankintaa.
Konsultointiprojektissa luotiin strategia RS-Lattioiden digitaaliselle markkinoinnille. Konsultointipäivät toteutettiin yhdessä markkinointitoimisto Call to Actionin kanssa.
Paju on toteuttanut useita räätälöityjä koulutuspäiviä osana Rastorin erikoisammattitutkintoja. Aiheina koulutuksissa on ollut mm. digitaalinen markkinointi ja palvelumuotoilu sekä tuotteistaminen.
Paju piti Laptin tiimille valmennuksen, jossa käytiin läpi onnistuneeseen ryhmätyöhön ja fasilitointiin liittyviä asioita sekä harjoiteltiin erilaisten menetelmien käyttöä.
Paju fasilitoi Ponssen varaosalogistiikan työpajoja, joissa kehitettiin toimintaa asiakaslähtöisesti yli liiketoimintayksikkörajojen.
Ponsse tarvitsi fasilitointiapua toimitusketjun digivision selkiyttämiseen. Paju toteutti digivisiotyöskentelyn neljän workshopin sarjana teemoilla Reality, Objectives, Solutions ja Action.