Kokemuksia: Rakennusliike Lapti, fasilitointivalmennus
Paju piti Laptin tiimille valmennuksen, jossa käytiin läpi onnistuneeseen ryhmätyöhön ja fasilitointiin liittyviä asioita sekä harjoiteltiin erilaisten menetelmien käyttöä.
Paju piti Laptin tiimille valmennuksen, jossa käytiin läpi onnistuneeseen ryhmätyöhön ja fasilitointiin liittyviä asioita sekä harjoiteltiin erilaisten menetelmien käyttöä.
Pajun tehtävänä oli tukea toiminnanohjausprojektissa Dimexin ja toimittajan välistä yhteistyötä ja toimia asiantuntijana.
Paju fasilitoi UEFIn innovaatiojohtamisen henkilökunnalle ja opiskelijoille LEGO® SERIOUS PLAY® -työpajan.
Paju fasilitoi Ponssen varaosalogistiikan työpajoja, joissa kehitettiin toimintaa asiakaslähtöisesti yli liiketoimintayksikkörajojen.
Ponsse uudistaa parhaillaan globaalia toiminnanohjausratkaisuaan. Paju on tukenut Ponssea projektinhallinnassa.
Paju fasilitoi kaksi Uudenmaan ELY-keskuksen läsnätyöpajaa, joiden tavoitteena oli kehittää maaseutuviestintää ja työn organisointia.
Paju tuki Savon Voima Verkon tiimiä tietojärjestelmä-tiekartan luomisessa. Projektiin kuului mm. työpajojen fasilitointi ja koordinointi.
Paju ja Hyvää Työtä-Akatemia ovat toimineet Eloa Iisalmeen! -hankkeessa liiketoiminnan kehittämisen kumppaneina.
Paju tuki TulkkausIlonaa uuden palvelun kaupallistamisessa sekä markkinoinnin ja myynnin suunnittelussa.
Paju tuki Dimexia IT-sopimusten kokonaisuuden ja yksityiskohtien läpikäynnissä. Lisäksi kehitettiin ketterä työkalu budjetointiin.
Paju fasilitoi työpajat, joissa syvennettiin strategian viemistä käytäntöön ja käytettiin LEGO® SERIOUS PLAY® -menetelmää kehittämisen tukena.
FoodRobo-hanke järjesti tilaisuuksia, joissa ideoitiin ja sanoitettiin ruokahuollon tulevaisuutta. Paju fasilitoi osallistavat työpajat, joissa käytettiin mm. LEGO® SERIOUS PLAY® -menetelmää.
Paju toteutti yhdessä Snellman Edun verkkopedagogien kanssa verkkokurssin projektinhallinnan perusteista.
Studio Eveliisan yrittäjä Eveliina Immonen halusi sparrata yrityksensä nykytilannetta, tavoitteita ja tulevaisuudensuunnitelmia ulkopuolisen tahon kanssa.
DO Groupin tarve oli kertoa, mitä yritys tekee ja mitä palveluita se tarjoaa asiakkailleen. Tavoitteena oli saada luotua selkeä ja ymmärrettävä viesti, jota hyödyntää markkinoinnissa ja myynnissä.
Ponsse tarvitsi fasilitointiapua toimitusketjun digivision selkiyttämiseen. Paju toteutti digivisiotyöskentelyn neljän workshopin sarjana teemoilla Reality, Objectives, Solutions ja Action.
Paju on tukenut Ponssea digitaalisten palveluiden kehittämiseen liittyvässä työssä. Pajun asiantuntemusta on hyödynnetty myös IT-projektien suunnittelussa ja läpiviennissä.
Nomai halusi kehittää Pajun kanssa tuotteidensa markkinointia ja ostopolkua. Paju keräsi lisäksi asiakasymmärrystä mobiilietnografia-menetelmällä.